Webinarier Juni 2020

CRM – en överlevnadsstrategi

Att lyckas hålla kundkontakten och samarbetet levande från marknad- till sälj och kundtjänst, är en utmaning när vi idag ofta sitter på olika platser. 

Ställs det annorlunda krav på en säljorganisation under rådande omständigheter med COVID-19?  

Hur hanteras dessa från såväl ett systemperspektiv som strategiskt?

Är er organisation tillräckligt agil för att hantera situationer såsom denna?

​​​​​​​

Tre Webinarier – Tre systemleverantörer  

Vi har samlat några av de mest betydande och populära CRM-leverantörerna, för att ni skall få en inblick i CRM-strategier från lite olika perspektiv.  

Under dessa Webinars kommer vi att diskutera flera av ovanstående mycket aktuella ämnen.  

Förhoppningen är att du skall få en del tips och en bättre insikt hur en väl fungerande CRM-strategi kan se ut, vilka delar som bör finnas och vad detta ställer för krav på verksamheten. 

Delar av agendan: 

  • Vilka de viktigaste komponenterna är i en modern CRM-strategi 
  • Hur betydande är verktyget, dvs själva CRM-lösningen 
  • Hur skall man prioritera CRM-arbetet, hur skapar man ett effektivt samarbete     
  • Vad kan en modern CRM-plattform erbjuda idag och framåt 

Passa på att ta del av de erfarenheter vi har från över 250 CRM-projekt, som vi levererat sedan 2006 i Skandinavien och globalt. 

Sirocco håller i dessa tre separata Webinarier tillsammans med representanter från de olika systemleverantörerna – Microsoft, Salesforce, SugarCRM.  

Välkomna!