Om våra partners

 

Produkter

DU KAN LITA PÅ


Vi anser att våra kunder ska vara mer än bara kunder. Vi ser oss snarare som partners i våra kunders CRM-projekt. För att kunna uppnå effektiviteten och resultatet som vi siktar på när vi börjar ett CRM-projekt är detta den attityd som måste genomsyra alla delar av vårt arbete och all kontakt mellan oss och våra kunder.

Från det första inledande projektmötet till projektacceptans, workshops, genomförande och slutlig leverans har vi en mycket frekvent och öppen dialog med kunden.

Vårt engagemang slutar inte med leverans, då en CRM-strategi är en fortlöpande process som måste övervakas och finjusteras för att kunna anpassas till förändringar i omvärlden.

 

 

Lösningar

 

Vi har använt vår samlade omfattande erfarenhet av CRM för att föra ut på marknaden några fantastiska vertikaler för en mängd olika branscher för att användas som de är eller ytterligare anpassas för att bättre passa våra kunders behov.

 

Gästfrihet

Vår gästfrihet lösning vänder sig till företag inom branscher som logi, evenemang planering och transport. Spåra dina trogna kunder, övervaka preferenser och följa upp kundtillfredsställelse.

 

Medlemskap

Lämna det till våra medlemskaps lösningar för att ta hand om dina kunders medlemskap och hantera alla aspekter av lojalitet livscykel. Spåra medlemsnivåer, insamlade poäng, köphistorik, inlösen av förmåner och alla andra aspekter av din lojalitetsprogram.

 

Utbildning

Med vår utbildningslösning till hands får du full kontroll över din utbildningsmiljö . Uppföljning av studenter, alumner, klasser, program, klasser, lärare och allt annat som behöver din särskild uppmärksamhet.

 

Fältarbete

Använd vår fältservice lösning för att förbättra effektiviteten i ditt område servicetekniker och följa upp sin verksamhet, funktionsdugliga objekt, klagomål, utbyten, serviceavtal etc. Ingenting lämnas åt slumpen och all information är inom räckhåll.

 

Partners

 

dynamics
infor
sugarcrm
salesforce
oracle
zoho
 

Våra partners är en viktig del av vår verksamhet och vår trovärdighet. Tillsammans lyssnar vi och utveckla nästa generations CRM-system som fokuserar på produktivitet och kundinsikt. På Sirocco värdesätter vi vår omfattande kunskap om våra partnerprodukter och kontinuerligt upprätthålla en hög nivå av certifiering i sina lösningar.

x

Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM är en CRM-lösning från Microsoft som är tätt integrerad med Microsoft Outlook. Tack vare denna integration, fungerar systemet från användarens perspektiv som en förlängning av Outlook, minskar inlärningskurvan och gör informationen tillgänglig via användarens dagliga kommunikationsverktyg. Systemet stöder verksamhetsbaserad försäljning, marknadsföring och kundservice samt kan skräddarsys för att stödja företagsspecifika uppgifter. Microsoft Dynamics CRM har ett arbetsflöde som gör det möjligt för ett avancerat och automatiserat informationsflöde genom hela organisationen. Lösningen finns tillgänglig både som lokal och molnbaserad.

x

Salesforce

Salesforce.com är en av de främsta plattformslösningar inom Salesforce1 plattformen och ger företag ett gränssnitt för ärende- och uppgiftshantering. Salesforce är även ett system för automatisk dirigering av viktiga händelser. Salesforce kundportal ger kunderna möjlighet att spåra sina egna ärenden. Den innehåller också ett socialt nätverk i form av ett plug-in kallat Chatter som gör det möjligt för användaren att delta i samtal om företaget på sociala nätverk. Portalen ger analysverktyg och andra tjänster såsom bevakning, chatt, Google-sökning och tillgång till kundernas rättigheter och kontrakt.

x

Infor

Infor CRM, tidigare känt som Saleslogix, är en prisbelönt CRM-lösning som ger en komplett vy för kundinteraktioner. Infor ger en modern arkitektur med en anpassningsbar plattform bredvid stora tillgångsmöjligheter och en flexibel insats. Med moduler för försäljning, marknadsföring, kundservice och support kan du få tillgång till informationen via ett Windows-program, ett webbgränssnitt eller en mobil enhet. Med Infor kan du välja mellan en lokal lösning och en molnlösning beroende av användarens önskemål.

x

Oracle

Oracle erbjuder en komplett och integrerad CRM-lösning som bryter ner silo för att leverera en sömlös kundupplevelse över marknadsföring, försäljning, handel, service, konfiguration, priser och offerter (CPQ). Oavsett om utplacerad modulärt för att ta itu med särskilda utmaningar eller distribuerad som en helhetslösning möjliggör Oracles CRM-strategi för ditt företag att ta din CRM till en helt ny nivå.

x

SugarCRM

SugarCRM är ett CRM-system som bygger på öppen källkod. Systemet skapas på en avancerad plattform som tillåter oöverträffade anpassningsmöjligheter. Implementationen av systemet är mycket flexibelt med alternativ för både molnbaserade och lokala lösningar. SugarCRM ger moduler för försäljning, marknadsföring och support som täcker ett brett spektrum av funktioner och informationsområden som matchar konkurrerande system med sluten källkod. Tack vare öppen källkod tillåter SugarCRM omfattande anpassningar i funktionalitet i användargränssnittet. Systemet erbjuds i tre versioner: Sugar Community Edition, Sugar Professional och Sugar Enterprise. Sugar Community Edition är inte kopplat till några licenskostnader och bygger på samma grundläggande kod som de två licensbundna versionerna.

x

Zoho

Vår SMB lösning som erbjuder stor funktionalitet med ett låg pris struktur. Det ger våra kunder möjligheten att arbeta strukturerat och med en proaktiv syn på försäljning utan att hindras av kostnaden.